.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محرمانه :‌مردم يكي از ياران احمدي ن‍ژاد را رئيس جمهور خواهند كرد

محرمانه نیوز نوشت: جریان نه احمدی نژاد و نه مشایی این روزها برای تحقق اهداف شوم سیاسی خود هتاکی و فحاشی به یاران صدیق رییس جمهورمردمی ایران را در دستور کار خود داده است؛ به طوریکه در بی حرمتی و توهین به یاران رییس جمهور گوی سبقت را از عناصر ضد انقلاب و رسانه های منتسب به آنها ربوده اند.

این سایت افزود: این جریان مرموز با کمک رسانه های تحت امر خود یاران صدیق رییس جمهور مردمی ایران را به باد توهین و افترا گرفته و هر روز با انتشار مطالب وهن برانگیز و جعلی درصدد تخریب و تضعیف چهره های پرکار دولت احمدی نژاد هستند.

این جریان انحرافی که از میزان محبوبیت خود نزد ملت ایران به خوبی مطلع است با حمله و فحاشی به یاران رییس جمهور قصد دارد جلب توجه کرده تا به این طریق دیده شود ولی باید اذعان کرد که این جریان در محاسبات خود دچار خبط و اشتباه بزرگی شده است.

چرا که ملت ایران با فهم و بصیرت مثال زدنی خود به خوبی ماهیت و اهداف این جریان انحرافی را درک کرده و با حضور حماسی خود در پای صندوق های را در انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری 92 با انتخاب یکی از یاران صدیق دکتر احمدی نژاد در جهت ادامه و تداوم گفتمان عدالت محوری رییس جمهور مردمی کشورمان گام خواهد برداشت.

البته یاران رییس جمهور از پشت صحنه هتاکی های این جریان انحرافی و عناصر رسانه ای آنها به خوبی مطلع است و سوابق این افراد نزد یاران رییس جمهور محفوظ است اما از آنجا که به درک و بصیرت ملت ایران اعتقاد راسخ داریم در برابر این بی حرمتی ها و فحاشی ها با تاسی از مرام و مسلک دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی صبر و سکوت پیشه کرده ایم تا ملت ایران به زودی زود در پای صندوق های رای پاسخ این هتاکان را بدهند.

در پایان ،تاکید می کنیم این جریان هتاک و فحاش نزد ملت ایران هیچ اعتبار و محبوبیتی ندارد و همچون کف روی آب در برابر سیل خروشان ملت ایران محو و به تاریخ خواهند پیوست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیانوش 20 اسفند 1389
انشالله که شما هم از آن سایتها نباشید که از ترس دستگاه سانسور محبور به سانسور عقاید خوانندگانتان شوید
hadi 14 ارديبهشت 1390
امت حزب الله گوش به فرمان و تابع ولی فقیه هستند. نه کسانی که خود را برتر دانسته و دل در هوای دیگران دارند و هر جا رهبری مطابق میل آنان نبود قهر کرده و بخواهند حضرت آقا را توجیه کنند و از او باج بگیرند و وقتی نشد خانه نشینی پیشه کرده و به دورکاری بپردازند.
خدا را به داشتن رهبری بصیر و مقتدر و وارث پرچم امام علی علیه السلام.
hadi 14 ارديبهشت 1390
اگه صداقت دارید قرار دهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.